Pewność siebie, czy trik wizerunkowy? Gwarancyjna szczęśliwa 7 od Roamera!

2021-04-06

Przywykliśmy już do standardowej formuły dwuletniej gwarancji na mechanizm niemal w każdym przypadku producenta czasomierzy. Niekiedy ktoś pokusi się o dodatkowy rok, czasem da możliwość odpłatnego przedłużenia o kolejny okres. Na ile więc siedmioletni okres gwarancyjny oferowany przez szwajcarską manufakturę, można uznać za ruch marketingowy, na ile za dobro klienta, a jeszcze inaczej — za przejaw szalonej pewności siebie? Na dobrą sprawę intencja nie jest ważna, ponieważ, koniec końców, korzystają na tym klienci, którzy otrzymują spory bufor bezpieczeństwa w postaci autoryzowanego serwisu przed długie lata — i to bez ukrytych kosztów.

Gwarancja Roamer

Jak w szwajcarskim zegarku!

Nie bez kozery popularne powiedzenie bezpośrednio nawiązuje do tego alpejskiego państwa, które słynie nie tylko z całkowitej neutralności, czekolady i sera, ale przede wszystkim z czasomierzy. To właśnie ten kraj uznaje się za kolebkę zegarmistrzów; stąd też wywodzi się wiele cenionych manufaktur. Co więcej, wyśrubowane standardy i regulacje, które wymuszają szereg „bezbłędnych ruchów” dla sygnowania tarczy certyfikatem „Swiss Made” (więcej o nich przeczytać można pod tym linkiem), bezpośrednio wiążą wydłużony okres gwarancyjny z jakością.

Jakie elementy podlegają gwarancji?

Rozszerzony okres opieki posprzedażowej zegarków Roamer, czyli gwarancja, nie różni się niczym od tej standardowej 2-letniej. Podlegają jej więc wszelkie wady mechanizmu, tarczy, wskazówek, a nawet szczelności zegarka. Nie obejmuje natomiast paska i baterii. Ważne jest również orzeczenie lub ekspertyza zegarmistrzowska, która zwraca uwagę na nawet najdrobniejsze uszkodzenia mechaniczne, które mogą, ale nie muszą, wpłynąć na poprawność działania czasomierza. Równie istotne jest późniejsze serwisowanie lub wymiana rzeczonej baterii — należy bezwzględnie korzystać tylko z autoryzowanych punktów, dzięki czemu zegarek trafia w dobre ręce, a sama gwarancja nie zostaje przedwcześnie zakończona. Oczywiście, producent nie zakłada już na starcie, iż jego dzieło takowe posiada, jednak przy skali popularności marki istnieje ryzyko, że czasem gdzie może działań nie do końca tak, jak powinno. I tu pojawia się właśnie możliwość przedłużenia „związku” o dodatkowe 5 lat. Jak to zrobić? Należy zarejestrować kupiony zegarek Roamer (paragon) na macierzystej stronie roamer.ch. Intuicyjny formularz poprowadzi krok po kroku przez wszystkie wiersze, dlatego absolutnie nie można zarzucić Szwajcarom utrudniania tego procesu. Są na tyle świadomi perfekcji swoich produktów, że nie obawiają się 7 lat współpracy, w tym bezkosztowej po dokonaniu zakupu, z klientem, więc ukrywanie podstrony rejestracyjnej byłoby bardziej niesmacznym żartem i błędem, niż dowodem niezawodności i transparentności. Ale dobrze — jak to zrobić?

  1. Należy przejść do strony producenta, którego adres podaliśmy wyżej.
  2. Następnie należy skierować kursor na zakładkę Customer Services, zlokalizowaną w prawej części na stronie głównej w menu.
  3. W dalszym kroku trzeba przejść do zakładki „Warrianty Extension”.
  4. I na koniec należy uzupełnić formularz zgodnie z żądanymi parametrami.

Wydłużenie okresu gwarancyjnego o dodatkowe 5 lat zostanie potwierdzone wiadomością mailową, przesłaną na wskazany w formularzu adres mailowy. Dzięki krótkiemu i prostemu działaniu mamy aż 7-letnią opiekę producenta nad naszym idealnym czasomierzem.

Pokaż więcej wpisów z Kwiecień 2021

Polecane

Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 3044 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-20
Serdecznie polecam, łatwy kontakt, szybka wysyłka i zegarek spełniający oczekiwania plus bardzo dokładnie wykonany grawerunek
2024-11-13
Szybko i sprawnie :)
pixel