I oto on, najbardziej wyczekiwany przez wszystkich łowców promocji dzień w roku! Black Friday wprawdzie dopiero za kilka dni, jednak już dziś chcemy zaprosić wszystkich do polowania na najlepsze okazje w naszym sklepie internetowym.
Kiedy wspominamy o targach branży zegarmistrzowskiej, naturalnie myślimy o Bazylei. I nikogo to nie dziwi, jest to bowiem kolebka czasomierzy, a wydarzenie urosło do rangi Globalnego Święta Zegarków. Od kilku lat organizowane są również mniejsze wydarzenia, które z czasem nabierają rozmachu i przyciągają największych producentów oraz wystawców. Oczywiście — nie mogło nas tam zabraknąć.
Październik obfituje nie tylko kinowe premiery, które mają być zapowiedzią najlepszych tytułów przed oscarowym sezonem. To również wprowadzenie na rynek licznych nowości czasomierzy od topowych producentów, które prezentowane były kilka miesięcy temu na targach w Bazylei lub takie, które mają wyznaczyć kierunek na najbliższe miesiące.
Lotnictwo od zawsze pociągało ludzi, a twórców wszystkich dziedzin inspiruje od dekad. Nie sposób zliczyć filmy, książki, odzież, która czerpie z tego pełnymi garściami. Nikogo nie może więc dziwić, że branża zegarmistrzowska również przysposobiła nieco z podniebnych doświadczeń.
Producent niezawodnych zegarków Sturmanskie nie po raz pierwszy udowadnia swoją fascynację kosmonautyką. Jednak tym razem oddaje hołd jedynemu jak dotychczas polskiemu astronaucie — generałowi Mirosławowi Hermaszewskiemu.
Jesień nastała już całkiem stanowczo, a czas sezonowych premier ponoć przeminął. Jednak czy na pewno? Producenci czołowych marek już szykują projekty na kolejne miesiące, a tymczasem do sklepów trafiają coraz to nowsze modele zegarków Lorus, które w okresie gorszej pogody przyprawią o dobry nastrój zarówno Panie, jak i Panów.
W sezonie jesienno-zimowym zdecydowanie dominują stonowane odcienie, które w maksymalnym stopniu mają nie wybijać się ujednoliconego tłumu. Podobnie rzecz ma się w zegarkach. Z tą jednak różnicą, że odważniejsze akcenty wcale nie muszą być odbierane jako manifest, a jedynie zaakcentowanie dobrego gustu, który nie ulega narzuconemu trendowi wszechobecnej szarości.
Marketingowe hasła: „ograniczona ilość” lub „limitowana seria” działają szalenie przyciągająco na klientów. Jednak czy poza PR-owym zagraniem taka oferta niesie za sobą coś więcej? Niewątpliwie tak. Poczucie wyjątkowości, jakie niesie, potrafi rekompensować wyższy koszt zakupu czasomierza.