Polscy ambasadorzy czołowych marek zegarkowych
Identyfikacja marki w każdej branży jest kluczem do sukcesu. O ile logotyp oraz szeroka oferta może chwilowo zostać zapamiętana, o tle nadanie twarzy, najlepiej wszystkim znanej, może okazać się pokerowym zagraniem, które zagwarantuje olbrzymi sukces w biznesie. Jest to w końcu namaszczenie producenta przez szanowaną postać, która nie mogłaby pozwolić sobie na sygnowanie swoim nazwiskiem półproduktu. I nie inaczej jest wśród zegarkowych ambasadorów.
Lacoste — Marcelina Zawadzka
Zaczynając od Pań, które w tej roli stanowią zdecydowaną mniejszość, współpraca między Marceliną Zawadzką a zegarkami Lacoste rozpoczęła się w 2018 roku. Relacja jest wprawdzie krótka, ale bardzo owocna i skuteczna. Modelka, Miss Polski/Polonia, reprezentantka Polski w międzynarodowym konkursie piękności, dziennikarka i osobowość telewizyjna — tak w skrócie można przedstawić twarz francuskiej marki modowej w naszym kraju. Niezliczona ilość sesji fotograficznych, niebywałe wyczucie stylu oraz niewątpliwy związek z branżą fashion zaowocował sukcesami zegarków Lacoste, które stają się coraz częściej wybierane zarówno przez Panie, jak i Panów.
Atlantic — Krzysztof Hołowczyc
Jeden z najbardziej utytułowanych polskich rajdowców, triumfator wyścigów międzynarodowych, od dłuższego czasu chętnie udzielający się w mediach jako ekspert swojej dziedziny. Początkowo współpraca między szwajcarskim producentem i Krzysztofem Hołowczycem dotyczyła tylko rodzimego rynku, którego ambasadorem jest od 2007 roku. Po olbrzymim sukcesie sprzedażowym i wizerunkowym zegarków Atlantic, w 2009 roku poszerzono zakres partnerstwa na całą Europę, które trwa nieprzerwanie do dziś. Jak podkreślał wielokrotnie, olbrzymi sentyment do marki czyni go nie tylko zawodowym, ale i emocjonalnym Aniołem Stróżem, dzięki czemu pokazuje również swoje doświadczenia w najbardziej szczery i autentyczny sposób. Na każdej premierze zegarków Atlantic otrzymuje modele specjalne, które już chwilę później stają się prawdziwym hitem sprzedaży.
Adam Sztaba — Roamer
Przez wiele lat zegarki Roamer były niedoceniane w naszym kraju, zdetronizowane przez szwajcarskiego konkurenta (Atlantic). Kojarzone były przez koneserów i kolekcjonerów, jednak na szerokie wody wizerunkowe wypłynęły na przełomie 2013 i 2014 roku, kiedy zawiązano umowę ambasadorską z cenionym i utalentowanym dyrygentem oraz muzykiem, Adamem Sztabą. Większej publiczności kojarzy się przede wszystkim z udziału w popularnych programach telewizyjnych, jednak przysporzyło mu to jeszcze większe grono fanów, co oczywiście przełożyło się na sukces i rozpoznawalność zegarków Roamer, które za sprawą unikatowego wzornictwa znajdują uznanie wielu zadowolonych klientów. Współpraca między dyrygentem, a producentem zakończyła się na przełomie 2018/2019 roku.
Adam Kornacki — Casio Edifice
Rzadko się zdarza, żeby producent przypisywał do ambasadora konkretną kolekcję. Tak się jednak stało w typ przypadku, a wybór Adama Kornackiego na twarz serii zegarków Edifice był nieprzypadkowy. Rajdowiec oraz dziennikarz motoryzacyjny to wspólny mianownik dla Casio, które od lat angażuje się w sporty wyścigowe, sprawując nad nimi patronat. Współpraca została podjęta w 2017 roku, a jej celem było jeszcze wyraźniejsze podkreślenie nierozerwalności brandu z tą dyscypliną (silnie angażuje się w Formułę 1). Marka jest jedną z najpopularniejszych w naszym kraju, jednak dzięki pojawianiu się w odbiornikach telewizyjnych coraz to nowszych zegarków Edifice na nadgarstku prezentera staje się tym chętniej wybieraną.
Jerzy Dudek — Citizen
Japoński gigant od lat przyzwyczaja, że typuje w to, co najlepsze. Nie inaczej mogło być przy wyborze Jerzego Dudka na twarz marki Citizen, który do dziś jest uznawany za jednego z najlepszych bramkarzy wszech czasów, który bronił barw Liverpoolu, Madrytu i Rotterdamu, zdobywając sympatię kibiców na całym świecie. Po zakończeniu spektakularnej kariery w dalszym ciągu jest znaczącą w środowisku postacią, a maksyma producenta Better Start Now idealnie wpasowuje się w motywującą postawę polskiego bramkarza. Nowoczesny mężczyzna, którego uosobieniem jest Jerzy Dudek, to idealna symbioza z zegarkami Citizen. Globalnie relacja współpracy trwa od 2014 roku i nic nie wskazuje na to, by miała się prędko zakończyć.