Ready-to-wear, czyli z wybiegu na nadgarstek - marki, które zmieniły oblicze mody i... zegarków - Tommy Hilfiger
Szalenie popularny w Stanach Zjednoczonych, skąd się wywodzi, szturmem podbił europejski i polski rynek. Dotychczas kojarzony głównie z szeroko pojmowaną modą użytkową i wybiegową, jednak z powodzeniem działa również w branży zegarkowej, przemycając do niej tak typowe dla swojego stylu elementy designu.
Tommy Hilfiger, jako marka odzieżowa, powstała w 1985 roku. Przez kolejne lata zdobywał coraz mocniejszą pozycję na rynku, by dziś stać się jednym z czołowych projektantów, nadających kierunek modzie na kolejne lata. W związku z tym, iż moda zaczęła coraz bardziej przenikać również do świata zegarków, naturalnym stało się zaangażowanie designerów w projektowanie dodatków, które z pozycji nadgarstka podkreślać będą światowy styl wizerunku.
Zegarki Tommy Hilfiger idealnie wpasowują się w ideę amerykańskiego, niezobowiązującego stylu, a główna kolorystyka opiera się o barwy narodowe Stanów Zjednoczonych (trójkolorowy logotyp składa się z bieli, czerwieni i barwy niebieskiej). Są jednak uznawane za produkty prestiżowe, a przynajmniej dedykowane wyższej klasie średniej.
Technologia i świat wielkiej mody
Dzięki współpracy z japońskimi i szwajcarskimi producentami powstał świetnie wyglądający zegarek Tommy Hilfiger, który wiedzie prym wśród zegarków fashion. W parze z unikatowym wzornictwem idzie również jakość, która dzięki mechanizmom Miyota, Ronda i Seagull (w zależności od serii i modelu) jest na naprawdę dobrym poziomie. W większości są to oczywiście propozycje kwarcowe, jednak w ofercie są również modele automatyczne. Za sprawą wykorzystywanych materiałów jakość czasomierzy od Tommy’ego Hilfigera wcale nie ustępuje pola markom typowo zegarkowym, a dodatkowo wskazuje im trendy na kolejne sezony.
W swojej ofercie Tommy Hilfiger posiada zegarki zarówno dla podążających za modą nastolatków, kobiet z pierwszych stron gazet oraz mężczyzn ze świata biznesu. Dbałość o każdy szczegół, który w przemyślany sposób wyróżnia markę na tle innych i spaja w całość z filozofią marki, kojarzy się jednoznacznie z tym znanym projektantem.
Twarzą marki jest m.in. Hailey Baldwin, popularna amerykańska modelka i osobowość telewizyjna.